CAI- monteur

Je pakt de service bus en rijd richting de omgeving van Apeldoorn. Eerst meld je je op de zaak waarnaar je kijkt of je alle benodigde materialen hebt of dat je service bus nog bijgevuld moet worden. Via je telefoon van de zaak en je tablet zie je de planning van die week. Je rijdt richting de eerste klant om daar werkzaamheden te verrichten aan de schotelantenne. Daarnaast zie je dat de verbinding niet helemaal lekker door komt en bekijk je waar dit aan ligt. Als je het probleem hebt gevonden, probeer je deze gelijk te verhelpen. De klant is blij en je stelt hem/haar op de hoogte van de werkzaamheden. Daarna rijdt je door naar je volgende klant. Het is lunchtijd en terwijl jij probeert je werkzaamheden uit te voeren om de deadline te behalen krijg je een broodje aangeboden van de klant. Wat fijn dat deze samenwerking zo goed verloopt. Door het direct communiceren en het leveren van kwalitatief werk is de klant tevreden en geeft een goede referentie af bij een connectie. Wat fijn! De dag sluit je af door wat administratieve zaken af te handelen via je tablet.